مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 11:002021-12-12سياسي

توانمندسازی 12 هزار روستا توسط بنیاد برکت/جمع آوری 1000 «مدرسه کانکسی» تاپایان سال


مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از پیاده سازی و اجرای طرح های توانمندسازی و اشتغال زایی این بنیاد در 12 هزار روستای کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جامعه خبرگزاری فارس،محمد ترکمانه، مدیرعامل بنیاد برکت به مناسبت چهاردهمین سالگرد آغاز به کار بنیاد و ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در مناطق روستایی و محروم کشور با تاکید بر اینکه بنیاد برکت با دستور مقام معظم رهبری شکل گرفته است، گفت: بنیاد با مطالعه فراوان برای سه سال پیاپی مدلی را برای اشتغال زایی و توانمندسازی طراحی کرد که امروزه این مدل در بیش از 12 هزار روستا پیاده سازی و اجرا شده است.

وی با تاکید بر ایجاد اشتغال های خرد و خانگی اظهار داشت: این موضوع سال هاست که مورد بحث است و کشورهای توسعه یافته تجربه های مختلفی در این حوزه دارند.

مدیرعامل بنیاد برکت خاطرنشان کرد: قصد داریم برای سال آینده تعداد روستاهای تحت پوشش را از 12 هزار به 20 هزار روستا برسانیم و 65 درصد از روستاییان را تحت پوشش قرار دهیم.

ساخت 1900 مدرسه برکت تا پایان سال ترکمانه ادامه داد: اهداف خود را بر حوزه های زیربنایی و اقتصادی متمرکز کرده ایم و تعهد ساخت 2 هزار و 571 مدرسه را داریم که تا به امروز یک هزار و 700 مدرسه افتتاح شده است و برنامه داریم 200 مدرسه دیگر را نیز تا پایان سال به بهره برداری برس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی 12 هزار روستا توسط بنیاد برکت/جمع آوری 1000 «مدرسه کانکسی» تاپایان سال

توانمندسازی 12 هزار روستا توسط بنیاد برکت/جمع آوری 1000 «مدرسه کانکسی» تاپایان سال