مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 11:402021-12-12پزشكي

موارد بستری جدید در فارس 2 رقمی شد


بعد از گذشت بیش از 3 ماه که شاهد سه رقمی بودن موارد شناسایی بیماران مبتلا به کرونا و بستری به دلیل ابتلا به این بیماری در فارس سه رقمی بود، طی 24 ساعت گذشته این عدد به کمتر از 90 نفر رسید.

- از روزهای ابتدایی تیرماه امسال که رییس وقت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شروع موج پنجم شیوع همه گیری کرونا در استان فارس را رسانه ای کرد تا روز گذشته، عدد بیماران جدید پذیرش شده در بیمارستان های فارس، جز برای یکی دو روز، همواره بیش از 100 نفر گزارش می شد و در نقطه اوج نمودار موج پنجم به حدود 500 نفر در روز هم رسید به طوریکه شاهد افزایش بی سابقه تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی این استان بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و براساس آخرین آمار روزانه وضعیت شیوع همه گیری کرونا در استان فارس، روند نزولی آمار ابتلا، موارد بستری، بیماران بدحال و فوت ناشی از ابتلا به کرونا در این استان، ادامه دارد به طوریکه شاهد کاهش قابل توجه تعداد بیماران بستری در بیمارستان ها و بیماران جدید نیازمند به خدمات بستری هستیم.

برپایه این آمار، از ابتدای این همه گیری تا صبح یکشنبه 21 آذر در استان فارس 505 هزار و 615 بیمار مبتلا به کرونا با انجام یک میلیون و 524 هزار و 408 تست تشخیصی مولکولی و 263 هزار و 598 مورد تست سریع شناسایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موارد بستری جدید در فارس 2 رقمی شد

موارد بستری جدید در فارس 2 رقمی شد