مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-12سياسي

شهیدی که حق خادمی اهل بیت(ع) را ادا کرد


حرف آخر شهید ایمانی در وصیت نامه اش با کلید واژه «دفاع از حرم» به خوبی نشان دهنده آرمان ها و هدف والای شهیدی است که در زندگی خود خدمت به خاندان اهل بیت(ع) را برگزید و در راه خدمت به این خانواده جان شیرین خود را تقدیم و حق خدمت را به خوبی ادا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، 21 آذر سالروز شهادت شهید مهدی ایمانی فردویی اولین خادم حرم حضرت معصومه(س) است که در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسید.

شهید ایمانی که در وصیتنامه اش خود را غلام معصومه معرفی کرده است، مسؤول انتظامات صحن صاحب الزمان(عج) حرم مطهر حضرت معصومه(س) بود و 14 سال در لباس خادمی خدمت گزار زائران کریمه اهل بیت(س) بود.

حرف آخر شهید ایمانی در مکار، آمریکای جنایتکار و سعودی خیانتکار قصد براندازی حرم های اهل بیت(ع) را دارند و با حمله ناجوانمردانه و وحشیانه به زنان و فرزندان و طفل های شیرخواری که هیچ پناهی ندارند، قصد کشورگشایی دارند؛ این وظیفه را بر خود دیدم که به کمک این مردم بیگناه و دفاع از حرم اهل بیت بروم و از حضرت زینب و خانم رقیه علیها سلام که به من حقیر لیاقت حضور دادند و به مدد ایشان ما با عزت پیروز و سربلند می شویم.

انتهای پیام/78023


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدی که حق خادمی اهل بیت(ع) را ادا کرد

شهیدی که حق خادمی اهل بیت(ع) را ادا کرد