مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-12سياسي

سردار حاجی زاده: غرب به دنبال ناامیدسازی مردم و جذب نخبگان ما است


فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه غربی ها به این نتیجه رسیده اند که در حوزه نظامی و امنیتی نمی توانند هیچ غلطی کنند، گفت: آن ها به دنبال تفرقه افکنی در جامعه و ناامیدسازی و جذب نخبگان ما هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در جمع فرماندهان، مدیران، اساتید و دانشجویان دانشگاه جامع امام حسین (ع) با بیان اینکه بسیاری از مناسبت های تقویمی قبل و بعد از انقلاب ریشه در جنایت های و تشکیل گرو های تکفیری مثل داعش، جنگ را با هزینه ی برخی کشور های منطقه اداره می کنند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ادامه تصریح کرد: غربی ها به این نتیجه رسیده اند که در حوزه نظامی و امنیتی نمی توانند هیچ غلطی بکنند و روش های ضربه زدنشان نیز متفاوت با گذشته است.

آن ها به دنبال القای این تفکر هستند که حاکمیت دینی، نمی تواند پاسخگوی نیاز مردم باشد و کشور را اداره کند؛ لذا به دنبال تفرقه افکنی در جامعه و ناامیدسازی و جذب نخبگان هستند تا طرح های خود را پیاده سازی کنند.

وی بهترین راه مدیریت کشور در وضعیت فعلی را جلوگیری از قاچاق کالا و اتلاف منابع کشور دانست و تصریح کرد: به نظر من مؤثرترین کاری که دولت در برهه کنونی می تواند انجام دهد راه اندازی نهضت مقابله با اتلاف منابع است و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حاجی زاده: غرب به دنبال ناامیدسازی مردم و جذب نخبگان ما است

سردار حاجی زاده: غرب به دنبال ناامیدسازی مردم و جذب نخبگان ما است