مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 13:052021-12-12سياسي

تشکیل پرونده قضایی برای تهیه کنندگان تصاویر مبتذل در اماکن تاریخی


دادگستری قزوین با صدور اطلاعیه ای از تشکیل پرونده قضایی در خصوص تهیه و انتشار تصاویر مبتذل در برخی اماکن تاریخی قزوین خبر داد.

- انتشار تصاویری مبتذل در اماکنی همچون گراند هتل در یکی از صفحات فضای مجازی باعث ناراحتی شدید فعالان حوزه میراث فرهنگی و همچنین فعالان فرهنگی شهر قزوین شده است.

این تصاویر در حالی در مجموعه تاریخی گراند هتل قزوین منتشر شد که برخی فعالان حوزه میراث فرهنگی از ممنوعیت ورود برای افراد عادی به این مجموعه خبر می دهند.

بعد از انتشار این تصاویر، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین در بیانیه ای از شکایت این اداره کل از عوامل هنجار شکن در مجموعه گراند هتل خبر داد.

در این بیانیه آمده بود: علیرغم اینکه مجموعه گراند هتل به طور کامل جهت مرمت و بازسازی در اختیار سرمایه گذار بوده، با توجه به ضرورت رعایت شئونات اسلامی و شأن فرهنگی آثار ارزشمند تاریخی و نیز حسب گزارشات مردم متدین و میراث دوست قزوین در تاریخ 11 آذرماه با برگزاری جلسه ای در اداره کل، اقدام لازم از طریق ارائه شکایت به دادستان محترم عمومی و انقلاب استان و انعکاس آن به حوزه های نظارتی وزارتخانه در تاریخ مذکور صورت گرفته و قطعاً این اداره کل تا حصول نتیجه و برخورد با عوامل و مسببین آن پیگیری لازم را به عمل خواهد آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده قضایی برای تهیه کنندگان تصاویر مبتذل در اماکن تاریخی

تشکیل پرونده قضایی برای تهیه کنندگان تصاویر مبتذل در اماکن تاریخی