مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 13:302021-12-12سياسي

تامین زمین در شهرستان بهار در دستور کار قرار گیرد


نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: باید برای تأمین زمین طرح مسکن ملی در شهر بهار تدبیری اندیشیده شود.

- به گزارش، حسین توسلی در جمع خبرنگاران مطرح کرد: طبق تفاهم نامه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و استانداری همدان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) متعهد شده پروژه هایی به ارزش بیش از 2 هزار و 400 میلیارد تومان در استان همدان اجرا کند که ریالی برای شهرستان های بهار و کبودراهنگ اختصاص نیافته است.

وی افزود: در ماه های گذشته در حوزه زیرساخت شهرستان اقدامات اساسی صورت گرفته و یکی از اولویت ها در شهرستان بهار مباحث مربوط به حوزه راه است که با جدیت پیگیری می شود زیرا راه زیربنای توسعه است و تکمیل زیرگذر شهید زارعی، پیگیری جذب اعتبار برای کمربندی بهار، تزریق اعتبار برای راه حسن قشلاق به صالح آباد و زیرگذر سیمین در دست اقدام است.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی، به اقدامات حوزه کشاورزی و صنعت اشاره کرد و گفت: در چند ماه گذشته مسئولان از جمله وزیر جهاد کشاورزی و معاون شهرک های کشاورزی برای شناسایی ظرفیت های منطقه در شهرستان حضور یافتند و مطالعات شهرک های کشاورزی در مهاجران، گل تپه، شیرین سو و بهار در حال انجام است و به دلیل کمبود آب سطح کشور، ترویج کشت های کم آب و توسعه گلخانه ها پیشنهاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین زمین در شهرستان بهار در دستور کار قرار گیرد

تامین زمین در شهرستان بهار در دستور کار قرار گیرد