مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 13:352021-12-12سياسي

مالکین 52 پلاک قولنامه ای در شهرداری سرگردانند


نائب رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: کارخانه آسفالت شهرداری در طول یک ماه گذشته فقط دو روز مشغول فعالیت بوده و به بهانه های مختلف همچون آلودگی هوا و محیط زیست تعطیل بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج،  مریم قهرمانی صارم، عضو شورای شهر کرج، در تذکر پیش از دستور بیست و نهمین جلسه رسمی شورای شهر کرج به تعطیلی کارخانه آسفالت شهرداری اشاره کرد و گفت: احداث کارخانه آسفالت عاملی در تعدیل و رفع مشکلات ناشی از کمبود آسفالت تلقی می شود در این راستا فراهم آوردن زیرساختهای شهری همچون تراش، روکش و ترمیم آسفالت از ابتدای ترین و بدیهی ترین مسؤولیت های شهرداری است که به خوبی انجام نمی شود.

نائب رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج به بی کیفیتی آسفالت بازیافتی توزیع شده در سطح شهر اشاره کرد و افزود: معمولا چنین آسفالت هایی بدیل عدم استاندارد در کمترین زمان دچار مشکل می شود و از بین می رود.

قهرمانی تاکید کرد: چرا وقتی قرار نیست آسفالت به سرعت ریخته شود زمین تراش پیدا می کند و باعث ایجاد ناراحتی در شهروندان بخصوص در فصل بارندگی شده است.

شهرداری به ذینفعان پاسخ شفافی نمی دهد وی در بخش دیگری به مشکلات املاک قولنامه ای اشاره کرد و یادآور شد: به دنبال ابلاغ رأی دیوان عدالت اداری مبنی بر ممنوعیت صدور پروانه برای املاک ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالکین 52 پلاک قولنامه ای در شهرداری سرگردانند

مالکین 52 پلاک قولنامه ای در شهرداری سرگردانند