مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 13:452021-12-12سياسي

چالش عمده استان اردبیل تأمین آب آشامیدنی است


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر چالش اصلی استان اردبیل تأمین آب آشامیدنی است که باید با برنامه ریزی های اساسی چاره ای اندیشیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صدیف بدری بعد از ظهر یکشنبه در نشست با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل با موضوع بررسی راهکارهای چالش آب در اردبیل اظهار کرد: تأمین آب شرب، کشاورزی و صنعتی از سال های گذشته دغدغه مسئولان اردبیل بوده که در این میان اضافه برداشت از مخازن و آبخوان ها این مشکل را صد چندان کرده است.

وی با ابراز نگرانی از فرونشست دشت اردبیل به دنبال اضافه برداشت ها تصریح کرد: نمایندگان استان آماده هرگونه همکاری با بخش آب برای تقویت برنامه ها در این حوزه هستند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در آینده نزدیک با حضور نمایندگان استان در مجلس و مدیران ارشد استان چالش های این حوزه مورد بررسی قرار می گیرد، گفت: ما اگر برنامه ریزی میان مدت و بلند مدت در استفاده از منابع آب میان حوزه ای نداشته باشیم، نمی توانیم مشکلات و چالش های این بخش را درست و دقیق پیش بینی کرده و حل کنیم.

بدری چالش عمده استان را تأمین آب آشامیدنی عنوان کرد و افزود: برای حمایت از برنامه های راهبردی شرکت آب منطقه ای اردبیل آماده همکاری هستیم تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش عمده استان اردبیل تأمین آب آشامیدنی است

چالش عمده استان اردبیل تأمین آب آشامیدنی است