مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 13:502021-12-12سياسي

رونمایی از سنگ مزار ایران درودی + تصاویر


همزمان با چهلمین روز درگذشت ایران درودی، نقاش معاصر کشورمان، تصویری از سنگ مزار او در فضای مجازی منتشر شده است.

- جی پلاس، مراسم چهلمین روز درگذشت ایران درودی روز گذشته، شنبه 20 آذر به صورت خصوصی توسط بنیاد درودی و خانواده این هنرمند برگزار شد.

بنیاد ایران درودی همزمان با انتشار عکسی از سنگ مزار این هنرمند فقید چنین نوشت: گذر چهلمین روز از وداع با بانوی ایران زمین فقط یک لحظه، آخرین نقطه تا این مرحله از زندگی دانسته ام که می باید کوله بار غم ها و دلتنگی ها را بر زمین گذارد و به استقبال آینده رفت حتی اگر این آینده یک روز یا یک ساعت یا فقط یک لحظه باشد.

و بدین سان برای ایران درودی عزیزمان، خالق نورها و رنگ ها و بلورها آن یک لحظه فرا رسید و اینک چهلمین روز از وداع با بانوی هنر ایران زمین سپری شده است.

وداع با هنرمند فرهیخته ای که آوازه جهانی داشت و وداع با دستان پرمهری که قلم مو را بر زمین نهاد و قلبی که با عشق به ایران و ایرانی از تپیدن باز ایستاد و به نور پیوست.

با سپاس فراوان از مشتاقان و علاقه مندان به ایران درودی عزیزمان لازم دانستیم به استحضار برسانیم که باتوجه به محدودیت های بهداشتی و لزوم برخی رعایت ها که حفظ سلامتی شما عزیزان ایجاب می کرد، مراسم چهلمین روز به صورت خصوصی بر مزار بانوی هنرمند برگزار شد تا در نخستین فرصت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سنگ مزار ایران درودی + تصاویر

رونمایی از سنگ مزار ایران درودی + تصاویر