مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 14:552021-12-12سياسي

پیام تسلیت رییس سازمان تبلیغات اسلامی درپی درگذشت حجت الاسلام کامرانی


حجت الاسلام و المسلمین قمی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین محمد کامرانی مدیرکل اسبق تبلیغات اسلامی کردستان و استان تهران را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در قسمتی از متن پیام رییس سازمان تبلیغات اسلامی آمده است: درگذشت اندوهناک مرحوم مغفور حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای محمد کامرانی موجب دریغ و تاسف فراوان گردید.

اینجانب ضایعه از دست دادن این همکار ارزشمند را به مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی و خانواده محترم و سایر بستگان و دوستداران ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند رحمان برای آن مرحوم رضوان و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفتنی است مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کامرانی رضوان الله تعالی علیه استاد حوزه و دانشگاه، متولد سال 1334 در مشهد مقدس بود.

این فقید سعید از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس بود که در جبهه های غرب و جنوب حضور داشت.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کامرانی در دورانی مدیر کل تبلیغات اسلامی در کردستان و تهران بود و در زمینه علوم اسلامی و تربیتی و روانشناسی تحصیلات عالیه و پژوهش داشت.

این روحانی مجاهد استاد حوزه علمیه خواهران تهران و استاد دانشگاه علوم اقتصادی و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده اموراقتصادی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت رییس سازمان تبلیغات اسلامی درپی درگذشت حجت الاسلام کامرانی

پیام تسلیت رییس سازمان تبلیغات اسلامی درپی درگذشت حجت الاسلام کامرانی