مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 16:102021-12-12فرهنگي

ادبیات مقاومت به کمک دیپلماسی بیاید/ اصلا شعر بدون ایدئولوژی نداریم


مسئول ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان، از مسئولان خواست به حوزه ادبیات پایداری و مقاومت توجه کنند و یادآور شد: ادبیات مقاومت باید به کمک دیپلماسی بیاید و شاعران و نویسندگان باید وارد میدان شوند.

- ایسنا/گیلان مسئول ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان، از مسئولان خواست به حوزه ادبیات پایداری و مقاومت توجه کنند و یادآور شد: ادبیات مقاومت باید به کمک دیپلماسی بیاید و شاعران و نویسندگان باید وارد میدان شوند.

اسماعیل محمدپور در آیین اختتامیه نهمین جشنواره شعر پایداری استان گیلان و پنجمین جشنواره استانی داستان کوتاه دفاع مقدس(جایزه ادبی یوسف) که در کانون فرهنگی تربیتی زینبیه(س) لنگرود برگزار شد، با اشاره به پیشگامی گیلان در حوزه شعر دفاع مقدس، اظهار کرد: طی چند سال اخیر شاهد عدم پیشرفت هم در حوزه شعر و هم در حوزه داستان دفاع مقدس کشور و استان هستیم.

وی فلسفه و کارکرد جشنواره های شعر را تحول آفرینی و ایجاد حرکت در شاعران دانست و افزود: وقتی جشنواره شعر برگزار می شد، شاعران حضور پیدا می کردند و رقابت صورت می گرفت و در نهایت تولید محتوای جدید اتفاق می افتاد، اما در حال حاضر جشنواره ها کارکرد اولیه خود را ندارند و گاها به اشعار تکراری برخورد می کنیم که یعنی شاعران سروده تازه نداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادبیات مقاومت به کمک دیپلماسی بیاید/ اصلا شعر بدون ایدئولوژی نداریم

ادبیات مقاومت به کمک دیپلماسی بیاید/ اصلا شعر بدون ایدئولوژی نداریم