مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 19:352021-12-12بين الملل

خیزش امیکرون در انگلیس؛ افزایش شمار مبتلایان و سطح هشدار کرونا


انگلیس در واکنش به گسترش سریع سویه کرونای امیکرون با اعمال قوانین جدید، سطح هشدار کووید را افزایش داد و مقررات تازه ای وضع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، افراد دو دز واکسینه شده در انگلیس باید از روز سه شنبه به جای اینکه خود را قرنطینه کنند، در تلاشی دوباره برای کاهش سرعت گسترش جهش امیکرون، آزمایش های روزانه کووید انجام دهند.

دانشکده بهداشت لندن هشدار داده که امیکرون در انگلیس در حال گسترش است و می تواند باعث مرگ 75000 نفر دیگر در انگلیس شود، مگر اینکه محدودیت های شدیدتر اعمال شود.

در انگلیس، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی افزایش سطح هشدار از سطح سه تا چهار توصیه شده و این بدان معنی است که آنها انتقال ویروس را بالا ارزیابی می کنند.

گفته شده است که بر اساس شواهد اولیه، امیکرون  بسیار سریعتر از سویه دلتا  گسترش می یابد و محافظت از بدن برابر کرونای امیکرون کاهش یافته است.

وزارت بهداشت و مراقبت های اجتماعی انگلیس اعلام کرد که قوانین آزمایش روزانه از روز سه شنبه به اجرا گذاشته می شود و هدف آن کاهش فشار بر روی افرادی است که به عنوان مبتلایان به کووید شناسایی شده و مجبور بودند خود را قرنطینه کنند.

ساجد جاوید ، وزیر بهداشت انگلیس گفت: سویه امیکرون به سرعت در انگلیس در حال افزایش است و انتظار می رود تا اواسط دسامبر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیزش امیکرون در انگلیس؛ افزایش شمار مبتلایان و سطح هشدار کرونا

خیزش امیکرون در انگلیس؛ افزایش شمار مبتلایان و سطح هشدار کرونا