مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 20:002021-12-12اقتصادي

بورس تهران: در ماه های آینده شرایط بازار بهتر خواهد شد


در حال حاضر بیش از 10.

5 میلیون نفر سهامدار حقیقی در بورس هستند، 96 درصد سهامداران حقیقی در بازار سرمایه که از مردم عادی هستند و تعداد آنها بیش از 10.

- 5 میلیون نفر است، کمتر از 50 میلیون تومان پرتفوی سرمایه گذاری دارند.

مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران با بیان اینکه تحول دیجیتال در بورس تهران را دنبال می کنیم، گفت: برای جبران بخشی از هزینه ها بخش هایی از طبقات ساختمان بورس و نیز دیتا سنتر را اجاره می دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محمود گودرزی امروز در جمع خبرنگاران در مورد سوالی مبنی بر آخرین خبرها از کشف ماینرها در ساختمان بورس اظهار داشت: ماینرها روال قانونی را طی می کند، در این زمینه در سامانه کدال اطلاع رسانی شده و وقتی نتایج به صورت رسمی اعلام شد، به مردم اعلام می شود.

وی در مورد دامنه نوسان در بورس گفت: تصمیم گیری در مورد دامنه نوسان عملا در اختیار هیات مدیره سازمان بورس است و با حذف دامنه نوسان جذابیت بازار بیشتر می شود.

مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران همچنین گفت: ما دو برنامه را در بورس تهران دنبال می کنیم؛ یکی تحول دیجیتال با رویکرد فناوری های جدید و طراحی سامانه هایی که به نیازهای بازار پاسخ دهد و تعامل در جهت ارتقاء تکنولوژی انجام می شود و برنامه دوم؛ با جذب نیروهای جوان و کارآمد دنبال این هستیم که عملکرد بورس تهران را ارتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورس تهران: در ماه های آینده شرایط بازار بهتر خواهد شد

بورس تهران: در ماه های آینده شرایط بازار بهتر خواهد شد