مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 20:552021-12-12ورزشي

نمی توان از فولاد انتقاد کرد / کمالوند و منصوریان به مسائل فنی بپردازند


اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است که فولاد با حضور نکونام خوب کار کرده است و انتقادی به عملکرد این تیم وارد نیست.

- ایسنا/خوزستان اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است که فولاد با حضور نکونام خوب کار کرده است و انتقادی به عملکرد این تیم وارد نیست.

سیاوش بختیاری زاده در گفت و گو با ایسنا، درباره عملکرد فولاد، اظهارکرد: فولاد در دو فصل گذشته با هدایت نکونام، دو سهمیه آسیایی و یک قهرمانی جام حذفی کسب کرد که این یک کار مهم است اما برای لیگ بیست و یکم او از فولاد رفت و کار به عبدالله ویسی سپرده شد که پس از چهار هفته، این همکاری به پایان رسید و نکونام مجددا به فولاد برگشت که از نظر من و همه مربیان دنیا، پذیرش تیم در چنین شرایطی ریسک خطرناک است که جواد نکونام این ریسک را به جان خرید.

نمی شود از فولاد انتقاد کرد وی بیان کرد: نکونام در شروع کار خود، دو برد و سه تساوی خیلی خوب داشت که اگر کمی چاشنی شانس با فولاد همراه بود، به جای این سه تساوی می توانست به سه برد برسد.

خیلی ها بعد از این سه تساوی به من می گفتند چرا مقابل این عملکرد سکوت کرده ای و چرا تفسیر نمی کنی که باید بگویم مگر می شود تیمی را که خوب کار کرده است، نقد و انتقاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی توان از فولاد انتقاد کرد / کمالوند و منصوریان به مسائل فنی بپردازند

نمی توان از فولاد انتقاد کرد / کمالوند و منصوریان به مسائل فنی بپردازند