مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 01:152021-12-12سياسي

لس آنجلس گردی به سبک نخبگان شمالی/اینجا نخبگان ترویج فرهنگی دینی می کنند


تعدادی از نخبگان کشور با عنوان مجموعه « اسلام یاروان هشتم» از برنامه ریزی برای ایجاد پایگاه امر به معروف در لس آنجلس آمریکا و دیگر کشورهای مختلف دنیا خبر دادند.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس فرهنگیوقتی صحبت از کار دلی است، بحث اعتبار و کمبود آن خیلی محلی از اعراب ندارد، اگرچه ممکن است تا حدودی جلوی پیشرفت کار را بگیرد اما چون  دل در مسیر ترویج فرهنگ اسلامی قرار گرفته و از همه مهمتر اینکه این پروژه فرهنگی قرار در اقصی نقاط دنیا به ویژه در قلب آمریکا زمینه امربه معروف و نهی از منکر را فراهم کند، افراد دیگری را هم پای کار می آید، دل می گردد چرخ می زند، مشتاقان و علاقه مندان زیادی را از اقصی نقاط جهان پیدا می کند تا پیام اسلام به  صورت واضح و شفاف به دست جویندگان واقعی آرامش در پناه حریم امن الهی برسد.

از محمد طاهری صحبت می کنیم که اهل شرق استان مازندران است و پروژه بزرگ فرهنگی که قرار است به زبان های مختلف دنیا تولید و ترجمه شود، پروژه ای بزرگی که نیاز به 2 میلیارد تومان اعتبار دارد، نکته مهمتر اینکه این پروژه را با کمک خیران حوزه علمی فرهنگی قرار است پیش ببرند.

نکته جالب تر اینکه وقتی این ایده را با تعدادی از مردم در میان گذاشت موفق شد که 70 میلیون تومان جمع آوری کنند، البته با 200 میلیونی که خودشان برای عملیاتی کردن این پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لس آنجلس گردی به سبک نخبگان شمالی/اینجا نخبگان ترویج فرهنگی دینی می کنند

لس آنجلس گردی به سبک نخبگان شمالی/اینجا نخبگان ترویج فرهنگی دینی می کنند