مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 01:352021-12-12ورزشي

دم خروس بیرون زد/اجبار فدراسیون والیبال یا عوام فریبی سرمربی سیرجان؟


در شرایطی که سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان مدعی شده بود به اجبار فدراسیون در مسابقات جام باشگاه های جهان حضور پیدا کرده، خلاف این موضوع ثابت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم والیبال فولاد سیرجان که به عنوان قهرمان ایران و آسیا در رقابت های جام باشگاه های جهان حضور پیدا کرده بود با قبول دو شکست 3 بر صفر مقابل حریفان به کار خود در این دوره از رقابت ها خاتمه داد تا شاهد ثبت یکی از ضعیف ترین نتایج تاریخ والیبال ایران در این پیکارها باشیم.

این تیم در شرایطی راهی جام باشگاه های جهان شد که پیش از اعزام این تیم سرمربی سیرجانی ها در مصاحبه ای مدعی شد که تمایلی به اعزام ندارد و تنها به دلیل اجبار فدراسیون راهی این مسابقات خواهد شد.

او چند بار در مصاحبه خود به این موضوع تاکید کرد.

ضمن اینکه بحث های زیادی درمورد استفاده از بازیکنان کمکی هم مطرح شد که با تمام این تفاسیر فولاد سیرجان با هدایت مربی تازه کارش خیلی زود مجبور به ترک برزیل، محل برگزاری رقابت های جام باشگاه های جهان شد، چراکه فولادی ها ابتدا با نتیجه 3 بر صفر مقابل تیم ساداکروزیرو برزیل مغلوب شدند و در دومین بازی خود هم با همین نتیجه از تیم ترنتینو ایتالیا شکست خوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دم خروس بیرون زد/اجبار فدراسیون والیبال یا عوام فریبی سرمربی سیرجان؟

دم خروس بیرون زد/اجبار فدراسیون والیبال یا عوام فریبی سرمربی سیرجان؟