مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 04:252021-12-13اقتصادي

مشاغل کوچک قم از تسهیلات صندوق های قرض الحسنه مردم یار بهره مند می شوند


مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم با اشاره به اهتمام این سازمان در حمایت از مشاغل کوچک گفت: علاقه مندان در مناطق روستایی و شهری می توانند به پایگاه های مقاومت بسیج مراجعه و با عضویت در صندوق های قرض الحسنه مردم یار از تسهیلات این صندوق ها برای راه اندازی .

- محمود داودآبادی امروز در نمایشگاه پاییزی محصولات خانگی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اینکه نمایشگاه محصولات خانگی با محوریت صندوق های قرض الحسنه توسط بانوان کارآفرین ایجاد شده است، اظهار کرد: این نمایشگاه در راستای تحقق سازندگی به دنبال توسعه مشاغل کوچک خانگی و مشاغل زودبازده است، گفت: یکی از معضلات این کارگاه ها موضوع به بازاررسانی محصولات است که در تلاش هستیم با راه اندازی چنین نمایشگاه هایی به این موضوع کمک کنیم.

در ادامه نیز کسانی که در عرصه های مشترک فعالیت می کنند در چنین نمایشگاه هایی تبادل تجربه کنند و همچنین ما به شبکه سازی این تولیدکنندگان خرد کمک کنیم.

علاوه بر آن تلاش می کنیم دوره های آموزشی برای ارتقای کیفی و کمی تولیداتشان و همچنین برندسازی محصولات که بسیار مقوله مهمی است، برگزار کنیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم با اشاره به اینکه 70 غرفه عرضه محصولات خانگی در مجموعه تاریخی گنبد سبز اقدام به عرضه تولیدات خانگی مبادرت می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاغل کوچک قم از تسهیلات صندوق های قرض الحسنه مردم یار بهره مند می شوند

مشاغل کوچک قم از تسهیلات صندوق های قرض الحسنه مردم یار بهره مند می شوند