موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 04:352021-12-13فرهنگي

موفقیت نوازنده ایرانی در کره جنوبی/ «راپسودی طبرستان» جایزه گرفت


یکی از نوازندگان، آهنگسازان و پژوهشگران موسیقی کشورمان در یک فستیوال موسیقی کشور کره جنوبی با اثر «راپسودی طبرستان» به عنوان یکی از برندگان در بخش ارکسترال معرفی شد.

- یکی از نوازندگان، آهنگسازان و پژوهشگران موسیقی کشورمان در یک فستیوال موسیقی کشور کره جنوبی با اثر راپسودی طبرستان به عنوان یکی از برندگان در بخش ارکسترال معرفی شد.

سهیل سلیم زاده آهنگساز و نوازنده موسیقی که چندی پیش به عنوان یکی از برندگان یک فستیوال بین المللی معرفی شده، در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به جزییات این حضور خارجی توضیح داد: چندی پیش در فستیوالی به نام Re –Create در شهر سئول کشور کره جنوبی شرکت کردم.

این فستیوال با هدف بازآفرینی و تفسیر متفاوتی از آثار کلاسیک یا فولکلور کشورها و فرهنگ های مختلف شکل گرفته و بیش از 150 شرکت کننده از کشورهای مختلف در آن شرکت کردند.

وی افزود: فراخوان این فستیوال در دو بخش ارکسترال و آنسامبل مجلسی بوده که 4 نفر از منتخبان بخش ارکسترال و 8 نفر از منتخبان بخش آنسامبل مجلسی برگزیده شدند.

در این میان خوشبختانه در بین آثار برگزیده بخش ارکسترال راپسودی طبرستان از آثار بنده از کشور ایران نیز به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت نوازنده ایرانی در کره جنوبی/ «راپسودی طبرستان» جایزه گرفت

موفقیت نوازنده ایرانی در کره جنوبی/ «راپسودی طبرستان» جایزه گرفت