مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 04:352021-12-13اقتصادي

6.5 کیلومتر از معابر شهرک شهید سلیمانی به شبکه برق متصل شد


مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی گفت: تأمین برق مناسب به عنوان یک زیرساخت اساسی برای ایجاد واحد تولیدی از اولویت های مهم مطالبات صنعتگران در شهرک ها و نواحی صنعتی استان است که با پیگیری های لازم اکنون 6.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی گفت: تأمین برق مناسب به عنوان یک زیرساخت اساسی برای ایجاد واحد تولیدی از اولویت های مهم مطالبات صنعتگران در شهرک ها و نواحی صنعتی استان است که با پیگیری های لازم اکنون 6.

5 کیلومتر از معابر شهرک شهید سلیمانی به شبکه برق متصل شد.

سید مرتضی نیرومند اسکویی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زیرساخت های برق در شهرک صنعتی شهید سلیمانی در سال جاری در قالب سه قرارداد اجرا و به بهره برداری رسید است.

وی در خصوص احداث خط فشار متوسط هوایی شهرک صنعتی شهید سلیمانی گفت: پروژه احداث خط فشار متوسط هوایی برای رینگ کردن شبکه برق شهرک صنعتی جهت بالابردن ضریب اطمینان و پایداری شبکه در حدود دو کیلومتر اجرا شده است.

نیرومند اسکویی با اشاره به احداث پست های هوایی 400، 250، 100 و 25 کیلوولت آمپر افزود: احداث پست های هوایی فوق برای نیرورسانی برق به برخی کارگاه های کوچک شهرک صنعتی شهید سلیمانی به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6.5 کیلومتر از معابر شهرک شهید سلیمانی به شبکه برق متصل شد

6.5 کیلومتر از معابر شهرک شهید سلیمانی به شبکه برق متصل شد