مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 04:502021-12-13سياسي

لزوم استفاده قضات از ظرفیت شعب صلحی شورای حل اختلاف


رییس کل دادگستری فارس به قضات توسعه حل اختلاف استان توصیه کرد تا از ظرفیت شعب صلحی شورای حل اختلاف برای حل و فصل خصومت ها و مشکلات طرفین پرونده ها بیشتر استفاده شود.

- حجت الاسلام سیدکاظم موسوی در بازدید سرزده از مجتمع قضایی رسیدگی به جرائم و تخلفات راهنمایی و رانندگی شیراز و مجتمع شماره یک توسعه حل اختلاف شیراز گفت: رفتار مناسب با مردم، تسریع در رسیدگی به پرونده ها و صدور آرای مستند و متقن از مصادیق تکریم ارباب رجوع است.

به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، او به قضات توسعه حل اختلاف استان فارس توصیه کرد تا از ظرفیت شعب صلحی شورای حل اختلاف برای حل و فصل خصومت ها و مشکلات طرفین پرونده ها بیشتر استفاده شود.

رییس کل دادگستری فارس در ادامه بر رعایت نظم و انضباط اداری همکاران تأکید کرد و افزود: حفظ روحیه انقلابی، دقت، سرعت و حساسیت در پیگیری و رسیدگی به امور قضایی و همچنین تکریم و احترام به مراجعه کنندگان به دستگاه قضایی از اصول اساسی در دوران تحول و تعالی دستگاه قضا و از تأکیدات ریاست معظم قوه قضاییه است.

موسوی درخصوص شناسایی به موقع نقاط ضعف و مشکلات و مرتفع کردم آن ها به عنوان یکی از وظایف سرپرستان مجتمع های قضایی و مدیران حوزه های قضایی استان توصیه و خاطرنشان کرد: رؤسا و دادستان های حوزه های قضایی استان و سرپرست های مجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده قضات از ظرفیت شعب صلحی شورای حل اختلاف

لزوم استفاده قضات از ظرفیت شعب صلحی شورای حل اختلاف