مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 04:552021-12-13دانش

برگزاری هفدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی در قم


دبیر جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی از برگزاری هفدهمین جشنواره ملی قرآن و عترت علمی کاربردی به میزبانی قم خبر داد.

- ایسنا/قم دبیر جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی از برگزاری هفدهمین جشنواره ملی قرآن و عترت علمی کاربردی به میزبانی قم خبر داد.

محمدحسن نادری، دبیر جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی، در گفت وگو با ایسنا بابیان اینکه هفدهمین جشنواره ملی قرآن و عترت علمی کاربردی به میزبانی قم برگزار می شود، عنوان کرد: این جشنواره در سطح دانشجویان، مدرسان و کارکنان مراکز علمی کاربردی سراسر کشور در بخش های مختلف حفظ، ترتیل، بخش کتب، شفاهی و پژوهش برگزار می شود.

وی با اشاره به اضافه شدن بخش کارآفرینی در این مسابقات اظهار کرد: بخش کارآفرینی یکی از بخش های مهم این دوره از جشنواره است که تجربه موفق ایجاد بخش کارآفرینی یا ایده های قرآنی باعث شد که این بخش در مسابقات قرآن وعترت دانشگاه های کشور گنجانده شود.

وی بیان کرد: آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم، آشنایی با احادیث اهل بیت، آشنایی با سیره معصومین، احکام، پرسمان معارفی، حفظ موضوعی قرآن کریم، سبک زندگی اسلامی ایرانی، آشنایی با صحیفه سجادیه و آشنایی با نهج البلاغه از عناوین بخش کتبی دانشجویی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هفدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی در قم

برگزاری هفدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی در قم