مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 05:352021-12-13بين الملل

واکنش حماس به حادثه اردوگاه آوارگان فلسطینی در جنوب لبنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) تاکید کرد، جنایت عصر روز یکشنبه در تیراندازی به سمت شرکت کنندگان در تشییع پیکر یکی از اعضای حماس در اردوگاه آوارگان فلسطینی البرج الشمالی در جنوب لبنان خدمتی کامل به رژیم صهیونیستی .

- حماس با صدور بیانیه ای هر گونه نقشه خرابکارانه برای از بین بردن امنیت در جنوب لبنان را در راستای منافع رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) تاکید کرد، جنایت عصر روز یکشنبه در تیراندازی به سمت شرکت کنندگان در تشییع پیکر یکی از اعضای حماس در اردوگاه آوارگان فلسطینی البرج الشمالی در جنوب لبنان خدمتی کامل به رژیم صهیونیستی است که همواره درصدد هدف قراردادن اردوگاه های فلسطینی است.

در بیانیه حماس با اشاره به شهادت سه عضو حماس در حادثه روز یکشنبه آمده است: نیروهای موسوم به امنیت ملی فلسطین که در لبنان مستقر هستند مسئول حادثه شناخته می شوند.

حماس با بیان اینکه این جنایت همه جامعه فلسطینی های مقیم لبنان را هدف گرفته است، گفت: تشکیلات خودگردان در رام الله و نیروهای آن در لبنان مسبب این جنایت بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش حماس به حادثه اردوگاه آوارگان فلسطینی در جنوب لبنان

واکنش حماس به حادثه اردوگاه آوارگان فلسطینی در جنوب لبنان