مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 05:502021-12-13اقتصادي

ساخت پتروشیمی روانسر بزودی آغاز می شود


معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: عملیات اجرایی پتروشیمی روانسر با سرمایه گذاری بالغ بر 4500 میلیارد تومان بزودی آغاز می شود.

- بهزاد باباخانی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع استان ویژه واحدهای اقتصادی شهرستان روانسر که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به ظرفیت های شهرستان روانسر در حوزه های مختلف گفت: شهرستان روانسر پیشانی ورود به منطقه ثبت جهانی شده اورامانات است و ظرفیت های زیادی در زمینه گردشگری دارد.

روانسر همچنین یکی از شهرستان های برخوردار و پر پتانسیل استان در حوزه کشاورزی است.

وی افزود: در حوزه صنعت نیز می توان روانسر را یکی از شهرستان های موفق ذکر کرد که بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی آن فعال و تعداد واحدهای راکد آن نسبت به دیگر شهرستان های استان کمتر است.

باباخانی اظهار داشت: در راستای عمل به شعار سال 1400 مبنی بر پشتیبانی و حمایت از تولید جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هر هفته در یکی از شهرستان های استان برگزار می شود تا در کنار بررسی مشکلات واحدهای تولیدی مدیران از نزدیک و به شکل میدانی در جریان مشکلات این واحدها قرار گیرند.

معاون استاندار کرمانشاه پروژه پتروشیمی EPDM روانسر را یکی از طرح های مهم در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی ذکر کرد و گفت: محصولی که از این پتروشیمی به دست می آید یکی از محصولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت پتروشیمی روانسر بزودی آغاز می شود

ساخت پتروشیمی روانسر بزودی آغاز می شود