مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 05:552021-12-13ورزشي

اعتراض مرسدس به فرمول یک جایزه بزرگ ابوظبی رد شد


فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی (FIA) اعتراض مرسدس بنز به نتایج آخرین مسابقه مسابقات جهانی فرمول یک در گرندپری ابوظبی رد کرد.

  - فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی (FIA) اعتراض مرسدس بنز به نتایج آخرین مسابقه مسابقات جهانی فرمول یک در گرندپری ابوظبی رد کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روز پایانی فصل 2021 رالی ابوظبی مکس ورستاپن هلندی در رقابت با لویس همیلتون راننده سرشناس بریتانیایی و قهرمان 7 دوره جهان موفق تر عمل کرد و برای نخستین بار عنوان قهرمانی جهان را به دست آورد.

فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی (FIA) اعتراض مرسدس بنز به نتایج آخرین مسابقه مسابقات جهانی فرمول 1 در گرندپری ابوظبی رد کرد.

علیرغم درخواست مرسدس برای تغییر رده بندی نهایی با توجه به موقعیت های شرکت کنندگان در دور ماقبل آخر، این اعتراض رد شد و نتایج نهایی مورد تایید قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که 5 دور به پایان مسابقه باقی مانده بود و همیلتون بیش از 12 ثانیه از ورستاپن جلوتر بود، ناگهان نیکولاس لطیفی از تیم ویلیامز با کنار پیست برخورد کرد و موجب شد پرچم زرد به نمایش درآمد.

خودرو سیفتی کار(safety car) تا یک دور به پایان مسابقه در پیست بود و زمانی که کنار رفت، ورستاپن با لاستیک های نرمی که به تازگی تعویض کرده بود توانست همیلتون را مغلوب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض مرسدس به فرمول یک جایزه بزرگ ابوظبی رد شد

اعتراض مرسدس به فرمول یک جایزه بزرگ ابوظبی رد شد