مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 06:002021-12-13سياسي

آمار بیکاری در هرمزگان سر به فلک کشیده است


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: صنایع هرمزگان نقش مهمی در کاهش آمار بیکاری در استان دارند و می توانند شغل ایجاد کنند و به همان میزان شاهد کاهش آمار بیکاری و فقر خواهیم بود.

- حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده صبح امروز (22 آذرماه) در دیدار با مدیرکل آموزش فنی حرفه ای هرمزگان، افزود: متاسفانه آمار بیکاری در استان سر به فلک کشیده و رتبه اول فقر و بیکاری را در کشور داراست.

وی اظهار کرد: گسترش آموزش فنی و حرفه ای در استان هرمزگان از ملزومات است و باید فراگیر شود.

امام جمعه بندرعباس عنوان کرد: صنایع هرمزگان نقش مهمی در کاهش آمار بیکاری در استان دارند و می توانند شغل ایجاد کنند و به همان میزان شاهد کاهش آمار بیکاری و فقر خواهیم بود.

عبادی زاده بیان کرد: آموزش فنی حرفه ای استان هرمزگان برای افراد بی بضاعت و کم توان از نظر مالی آموزش های رایگانی را در نظر بگیرد تا بخشی از آمار بیکاری کاسته شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تاکید بر اینکه آموزش ها بایستی دریامحور باشد، اظهار کرد: ما در دانشگاه ها با یک چالش جدی روبرو هستیم؛ برای خیل عظیم فارغ التحصیلان و دانشجویانی که بیکار هستند و بدون اینکه واجد مهارت های لازم برای احراز یک شغل باشند اگر چاره اندیشی نشود این مشکل حل نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار بیکاری در هرمزگان سر به فلک کشیده است

آمار بیکاری در هرمزگان سر به فلک کشیده است