مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 06:152021-12-13اقتصادي

مسئولان قشم یکصدا علیه گرانی بلیط شناورها برای قشموندان!


چندروزی است که زمزمه گرانی بلیط شناورهای مسیر دریایی قشم به بندرعباس و بلعکس برای قشموندان از 250 هزار ریال به 450 هزار ریال موجب دغدغه خاطر فراوان مردم شده و حالا مسئولان قشم یکصدا علیه این گرانی بیش از اندازه سخن گفتند.

- مسئولان قشم یکصدا علیه گرانی بلیط شناورها برای قشموندان! ایسنا/هرمزگان چندروزی است که زمزمه گرانی بلیط شناورهای مسیر دریایی قشم به بندرعباس و بلعکس برای قشموندان از 250 هزار ریال به 450 هزار ریال موجب دغدغه خاطر فراوان مردم شده و حالا مسئولان قشم یکصدا علیه این گرانی بیش از اندازه سخن گفتند.

در صحن علنی شورای شهر قشم افزایش قیمت منطقی بلیط و راهکارهای پیشگیری از ضرر مردم و شناورداران بررسی شد و به نظر می رسد اختصاص یارانه تردد دریایی برای قشموندان بهترین راهکار برای این موضوع باشد.

البته در مورد گران شدن بلیط شناور گردشگران اتفاق نظر وجود دارد و اعتراض ها به نرخ بلیط شهروندان است که به دلیل کارهای درمانی و اداری مجبورند بارها به بندرعباس تردد داشته باشند.

امام جمعه شهرستان قشم در صحن علنی شورای شهر قشم گفت: هرگونه افزایش قیمت بهای بلیط شناورها در مسیرهای قشم و هرمز به بندرعباس و بالعکس باید در این دو شهرستان انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان قشم یکصدا علیه گرانی بلیط شناورها برای قشموندان!

مسئولان قشم یکصدا علیه گرانی بلیط شناورها برای قشموندان!