مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 06:202021-12-13اقتصادي

فم تور فعالان گردشگری عراق در ایلام برگزار می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: فم تور فعالان گردشگری کشور عراق در تاریخ 23 تا 25 آذرماه به مدت سه روز در استان برگزار می شود.

- عبدالمالک شنبه زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با هدف کمک به توسعه، ایجاد و حفظ اشتغال در زمینه گردشگری داخلی فم تور فعالان گردشگری کشور عراق در تاریخ 23 تا 25 آذرماه به مدت سه روز در استان برگزار می شود.

وی افزود: شناسایی و معرفی جاذبه های گردشگری استان ایلام، استفاده از ظرفیت بازار کشور هدف (کشور عراق) برای توسعه گردشگری استان مخصوصاً گردشگری سلامت و میزان شناخت و حجم تقاضا در بازار هدف از دیگر اهداف برگزاری این فم تور می توان برشمرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: هدف اصلی از برگزاری این فم تور آشناسازی برای فعالان گردشگری کشور عراق به عنوان کشور بازار هدف استان ایلام، توزیع سفر ایمن و هوشمند در دوران پساکرونا، معرفی ظرفیت های گردشگری استان به منظور مدیریت سفر و تحریک تقاضا و ایجاد اعتمادسازی است.

وی ادامه داد: حضور گردشگران در استان علاوه بر معرفی جاذبه های تاریخی و صنایع دستی سودآوری را نیز برای بخش خصوص به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فم تور فعالان گردشگری عراق در ایلام برگزار می شود

فم تور فعالان گردشگری عراق در ایلام برگزار می شود