مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 06:202021-12-13سياسي

علت تخریب دستاوردهای مذاکرات وین توسط غربگرایان عملکرد ضعیفشان است


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: متاسفانه عده ای در کشور قصد دارند دستاوردهای ملی را یا کوچک بشمارند و یا مصادره کنند زیرا خود آنها سابقه ضعیفی در مذاکرات داشتند.

- محمود عباس زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به مذاکرات وین، اظهار داشت: شرایط مذاکرات جدید با شرایط مذاکرات گذشته کاملاً متفاوت است.

دوره پیش متاسفانه علائمی که وجود داشت علائم ضعف بود که این بر خلاف منطق مذاکرات است زیرا کسی که با اسلحه خالی به جنگ برود شکست می خورد.

وی ادامه داد: متاسفانه دولت قبل با چنین موضعی به مذاکرات رفت که ماحصل آن برجام فعلی شده است؛ زیرا در برجام قبلی امتیاز بیشتر برای طرف مقابل بود و امتیاز کمتر برای ایران و همچنین ایران به تعهدات خود در برجام عمل کرد اما طرف مقابل تعهدات خود که لغو تمام تحریم ها بود عمل نکرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در مذاکرات گذشته، ایران در جایگاه متهم قرار داشت و طرف مقابل در جایگاه مدعی و طبق یک ادعای پوچ ایران را تحت فشار قرار داده بودند تا امتیازاتی از ایران بگیرند از این رو قرار بود در برجام ایران از حق خود بگذرد تا امتیازاتی به صورت نقد دریافت کند در مقابل فشارهایی که به ایران به صورت ناحق وارد کرده بودن ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت تخریب دستاوردهای مذاکرات وین توسط غربگرایان عملکرد ضعیفشان است

علت تخریب دستاوردهای مذاکرات وین توسط غربگرایان عملکرد ضعیفشان است