مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 06:402021-12-13اجتماعي

فرهنگ نذر به کمک طبیعت قم آمد/ انجام 200 هکتار نهال کاری در محمودآباد


محمد شعاعی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به امضای تفاهم نامه میان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم با انجمن نذر طبیعت اظهار کرد: حراست از منابع طبیعی باید به فرهنگ عمومی جامعه تبدیل شود و کمک کردن به منابع طبیعی با توجه به اینکه نفع آن به عموم مردم می رسد اهمیت بسیاری دارد.

وی ضمن تقدیر از حرکت های انجام شده در راستای احیای فرهنگ نذر طبیعت عنوان کرد: امیدواریم همه نسبت به اهمیت منابع طبیعی و محیط زیست آگاه شوند تا از تخریب جلوگیری کنند و در راستای حفظ گام بردارند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم خاطرنشان کرد: شروع  جریان نذر طبیعت از قم می تواند موجب تاثیرگذاری بیشتر آن در سطح ملی و حتی بین المللی باشد چرا که قم یک جایگاه فرااستانی و فراملی دارد.

وی از آمادگی کامل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم برای مشارکت با انجمن نذر طبیعت خبرداد و گفت: امیدواریم با بهره مندی از این انجمن بتوانیم خیرین استان را به سمت مشارکت در حفظ منابع طبیعی سوق دهیم.

شعاعی ادامه داد: مشارکت در احیا و توسعه پوشش جنگلی و  بیابانی از طریق نهال کاری و بوته کاری در راستای ایفای مسؤولیت اجتماعی در قالب مدیریت مشارکتی منابع طبیعی در محدوده های اراضی منابع طبیعی پیشنهادی اداره کل موضوع اصلی این تفاهم نامه است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ نذر به کمک طبیعت قم آمد/ انجام 200 هکتار نهال کاری در محمودآباد

فرهنگ نذر به کمک طبیعت قم آمد/ انجام 200 هکتار نهال کاری در محمودآباد