مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-13بين الملل

افزایش قربانیان گردباد در آمریکا/ تایید مرگ 8 کارگر یک کارخانه شمع سازی


باب فرگوسن، سخنگوی شرکت تولید کننده شمع در شهر میفیلد به خبرگزاری رویترز گفت: «گزارش های اولیه از این حکایت داشت که ممکن است دست کم هفتاد نفر در کارخانه جان خود را از دست داده باشند.

- باب فرگوسن، سخنگوی شرکت تولید کننده شمع در شهر میفیلد به خبرگزاری رویترز گفت: گزارش های اولیه از این حکایت داشت که ممکن است دست کم هفتاد نفر در کارخانه جان خود را از دست داده باشند.

شمار تلفات گردباد سهمگینی که از روز جمعه گذشته شش ایالت آمریکا را در نوردیده، با مشخص شدن سرنوشت تعدادی از کارگران یک کارخانه شمع سازی در ایالت کنتاکی افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز، یک مسئول کارخانه شمع سازی در شهر میفیلد واقع در ایالت کنتاکی، شهری که گفته می شود در پی وزش گردباد شدید روز جمعه به کلی ویران شده مرگ دست کم هشت نفر از کارکنان این کارخانه را تایید کرده است.

گفتنی است که هنگام وزش گردباد 110 نفر در این کارخانه مشغول فعالیت بودند که بر اساس آخرین گزارش ها تاکنون علاوه بر مرگ هشت تن از آنها، مفقود شدن هشت تن دیگر نیز تایید شده است.

باب فرگوسن، سخنگوی شرکت تولید کننده شمع در شهر میفیلد به خبرگزاری رویترز گفت: گزارش های اولیه از این حکایت داشت که ممکن است دست کم هفتاد نفر در کارخانه جان خود را از دست داده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قربانیان گردباد در آمریکا/ تایید مرگ 8 کارگر یک کارخانه شمع سازی

افزایش قربانیان گردباد در آمریکا/ تایید مرگ 8 کارگر یک کارخانه شمع سازی