مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 07:552021-12-13سياسي

نوبت گیری و تشکیل پرونده آنلاین در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی قزوین


معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی قزوین از امکان نوبت گیری و تشکیل پرونده آنلاین در مرکز تله مدیسین جهاددانشگاهی خبر داد و گفت: یکی از اقدامات دیگری که در مرکز درمان جهاد دانشگاهی قزوین انجام می شود تحلیل داده ها و شناسایی عوامل اصلی و تأثیرگذارتر در .

- ایسنا/قزوین معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی قزوین از امکان نوبت گیری و تشکیل پرونده آنلاین در مرکز تله مدیسین جهاددانشگاهی خبر داد و گفت: یکی از اقدامات دیگری که در مرکز درمان جهاد دانشگاهی قزوین انجام می شود تحلیل داده ها و شناسایی عوامل اصلی و تأثیرگذارتر در حوزه اختلالات ناباروری است.

امین خاکباز در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در مرکز تله مدیسین درمان ناباروری در حال توسعه نرم افزار تله مدیسین برای درمان ناباروری هستیم؛ به واسطه توسعه نرم افزار ذکر شده، امکان نوبت گیری و تشکیل پرونده آنلاین یکی از قابلیت هایی است که اخیراً به مجموعه اضافه کردیم.

وی ادامه داد: در فاز نخست این قابلیت وجود دارد که بیماران مراجعه و نام خود را در سایت ثبت کنند، پس از آن همکاران ما طی هماهنگی با بیمار پرونده را تشکیل می دهند و سیکل درمان ناباروری را شروع می کنند.

افراد برای تشکیل پرونده می توانند به لینک jdarman.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبت گیری و تشکیل پرونده آنلاین در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی قزوین

نوبت گیری و تشکیل پرونده آنلاین در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی قزوین