مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 08:102021-12-13ورزشي

یک ایرانی صدای مرسدس بنز را در آورد؛ لطیفی با ردبول همدست بود؟! + عکس و فیلم


در حالی که لوییس همیلتون با اختلاف می توانست قهرمان فصل فرمول یک 2021 شود، تصادف نا به هنگام راننده ایرانی، همه چیز را بهم ریخت و در نهایت مکس ورشتپن قهرمان این مسابقات شد.

- گروه ورزشی جی پلاس؛ مسابقات فرمول یک (Formula 1) 2021 روز گذشته به هیجان انگیز ترین و عجیب ترین شکل ممکن خاتمه یافت؛ مسابقه ای که بعد از سال ها سلطه همیلتون بر دنیای سرعت، در نهایت با قهرمان مکس ورشتپن هلندی و بلژیکی تبار خاتمه یافت.

فصل جاری مسابقات فرمول یک با رقابت شانه به شانه همیلتون از مرسدس و ورشتپن از ردبول همراه بود و در نهایت مانند سال 2015 رقابل بر سر قهرمانی فصل، به پیست ابوظبی رسید؛ جایی که برنده این پیست، می توانست جام قهرمانی را هم بالای سر ببرد.

مسابقه با پیشتازی لوییس همیلتون، قهرمان نامدار برتیانیایی همراه بود و او توانست در همان دوره های ابتدایی فاصله ای 11 ثانیه ای را با رقیب هلندی خود ایجاد کند و میلیون ها تماشاگر تلویزیونی که نظاره گر آخرین مسابقه فصل بودند، کار را تمام شده می دانستند اما این پایان کار نبود.

نیکولاس لطیفی، راننده ایرانی کانادایی تیم ویلیامز در اواسط مسابقه دچار سانحه شد و در نتیجه پرچم زرد بالا رفت مسابقه به حالت تعلیق درآمد تا پیست مسابقه پاکسازی شود و در نتیجه فاصله امتیازی همیلتون و ورشتپن به کمترین حالت خود رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک ایرانی صدای مرسدس بنز را در آورد؛ لطیفی با ردبول همدست بود؟! + عکس و فیلم

یک ایرانی صدای مرسدس بنز را در آورد؛ لطیفی با ردبول همدست بود؟! + عکس و فیلم