مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-13اجتماعي

تدوین سند زیارت در دست اقدام است/چگونگی حضور گردشگران خارجی در اعتاب مقدسه


نشست خبری پنجمین اجلاسیه آستان های مقدس و بقاع متبرکه با حضور اسماعیل اکبریان نماینده تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(س) برگزار شد.

- نشست خبری پنجمین اجلاسیه آستان های مقدس و بقاع متبرکه با حضور اسماعیل اکبریان نماینده تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(س) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمی با مشکل روند برپایی آن را مواجهه کرد.

وی با اشاره به آستان های مشارکت کننده در این اجلاسیه گفت: آستان های ایران متشکل از آستان قدس رضوی،آستان حرم حضرت معصومه (س) در قم، آستان حرم احمد بن موسی شاهچراغ (س)،آستان حرم حضرت عبدالعظیم (س)، نماینده ولی فقیه در بعثه، سازمان اوقاف و امور خیریه و تولیت مسجد مقدس جمکران از جمله نهادهایی هستند که در این اجلاسیه مشارکت دارند.

اکبریان با تاکید بر اینکه طرح های خوبی در این اجلاسیه مورد بررسی می شود، اظهارداشت: پروژه های مشترکی قرار است برگزار شود.

پیرو این مساله دبیرخانه ای با نمایندگان آستان ها راه اندازی شد که برنامه ریزی با هدف تبلیغ و گسترش معارف اسلامی را برعهده دارد.

وی با اشاره به تشکیل هفت کارگروه ذیل این اجلاسیه ادامه داد: این اجلاسیه هفت کارگروه در زمینه های فرهنگی، قرآنی، فناوری اطلاعات، اجتماعی، عمرانی و خانواده تشکیل داد که کارهای تخصصی با موضوعاتی در همان زمینه را انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند زیارت در دست اقدام است/چگونگی حضور گردشگران خارجی در اعتاب مقدسه

تدوین سند زیارت در دست اقدام است/چگونگی حضور گردشگران خارجی در اعتاب مقدسه