مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-13اقتصادي

پروژه های اسلامشهر مطابق زمان بندی اجرا شود


پروژه هایاسلامشهر باید طبق زمان بندی اجرا شود، و هر جایی که لازم باشد چه از لحاظ تأمین منابع و چه از لحاظ حل اختلافات بین دستگاه ها استانداری کمک خواهد کرد.

- ، محسن منصوری پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه بازید از کارخانه کفش و پروژه مترو اسلامشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کارهای بزرگی در شهرستان اسلامشهر شروع شده است که پروژه مترو اسلامشهر جز پروژه های فاخر، زنده و پیش رونده استان تهران است، اظهار داشت: برای پیشبرد برنامه های شهرستان می بایست بازدیدهای تخصصی و نشست های بررسی و ارائه راهکار انجام شود و برخی موارد مثل کشاورزی و صنعت مشکلات عمومی استان است که پیگیری می شود.

وی ادامه داد: قانون محدودیت استقرار صنایع در شعاع 120 کیلومتری تهران به جای اینکه قانونی باشد برای عدم استقرار صنایع در محدوده شهری، عامل استقرار بی نظمی صنایع و در نتیجه ایجاد لکه های صنعتی شده است.

استاندار تهران عنوان کرد: برخی مشکلات همچون عوارض 80 درصدی برای تغییر کاربری برخی از زمین ها باید در سطح دولت و مجلس حل شود.

منصوری در مورد پروژه های عمرانی شهرستان اسلامشهر گفت: پروژه ها باید طبق زمان بندی اجرا پیش برود، و هر جایی که لازم باشد چه از لحاظ تأمین منابع و چه از لحاظ حل اختلافات بین دستگاه ها کمک خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های اسلامشهر مطابق زمان بندی اجرا شود

پروژه های اسلامشهر مطابق زمان بندی اجرا شود