مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 08:402021-12-13سياسي

دردسر ورود غیربومی ها به جشنواره آشپزی دهکده طبیعت قزوین!


افرادی که از شهرهای دیگر به جشنواره آشپزی دهکده طبیعت قزوین آمده بودند اصول اخلاقی و حجاب اسلامی را رعایت نکرده بودند و در پی آن شأن شهر و معنویت قزوین زیر سؤال رفته بود، - دردسر ورود غیربومی ها به جشنواره آشپزی دهکده طبیعت قزوین! ایسنا/قزوین رییس شورای شهر قزوین گفت: افرادی که از شهرهای دیگر به جشنواره آشپزی دهکده طبیعت قزوین آمده بودند اصول اخلاقی و حجاب اسلامی را رعایت نکرده بودند و در پی آن شأن شهر و معنویت قزوین زیر سؤال رفته بود، البته مسئولان دهکده طبیعت وارد شده و تذکر داده بودند اما دیگر عکس برداری شده بود.

جمعه 19 آذرماه 1400 جشنواره ای تحت عنوان جشنواره آشپزی در دهکده طبیعت قزوین برگزار شد، این جشنواره پیش ازاین در صفحات مجازی توسط اینفلوئنسرهای قزوینی تبلیغ شده بود و بعد از برگزاری نیز حواشی زیادی به همراه داشت.

این جشنواره آشپزی در حالی برگزار شد که تصاویر و فیلم های منتشرشده در فضای مجازی حاکی از برگزاری آن دور از شئونات اسلامی بود، برخی از شرکت کنندگان در این جشنواره حجاب اسلامی نداشتند و برگزاری مراسم با پخش موزیک های غیرمتعارف همراه بود، فعالان فضای مجازی علاوه بر مسئله شئونات اسلامی به این موضوع که برگزاری این مراسم تجملاتی در شرایط اقتصادی و معیشتی امروز جامعه که برخی اقشار توانایی تهیه مایحتاج اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسر ورود غیربومی ها به جشنواره آشپزی دهکده طبیعت قزوین!

دردسر ورود غیربومی ها به جشنواره آشپزی دهکده طبیعت قزوین!