مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 08:402021-12-13حوادث

کشف 30 میلیارد کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری


فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف 30 میلیارد ریال کالای قاچاق در محور خانمیرزا به بروجن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس چهارمحال و بختیاری منوچهر امان اللهی در تشریح جزییات خبر کشف کالای قاچاق در استان، اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان حین گشت زنی در محور خانمیرزا به بروجن به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان پس از هماهنگی قضایی و با رعایت نکات ایمنی این کامیون را متوقف و در بازرسی از آن 82 هزار و 270 عدد لوازم خرازی، 550 هزار و 184 عدد لوازم بهداشتی، 250 هزار عدد بادکنک و 500 عدد لوازم پزشکی قاچاق کشف کردند.

وی ادامه داد: ماموران راننده کامیون را دستگیر و به یگان انتظامی انتقال و بعد از تشکیل پرونده متهم را به اداره تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری تحویل دادند.

امان اللهی در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی محموله قاچاق کشف شده در محور خانمیرزا را 30 میلیارد ریال برآورد کرده اند، عنوان کرد: از شهروندان درخواست می شود، در صورت مشاهده فعالیت قاچاقچیان، مراتب را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 30 میلیارد کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری

کشف 30 میلیارد کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری