مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-13سياسي

خروج 120 تن نهاده های دامی دپوشده از بندر امیرآباد


پس از گذشت یک ماه، نخستین محموله نهاده های دامی 120 تنی با پیگیری دادستان عمومی و انقلاب بهشهر و دستگاه های ذی ربط تعیین تکلیف و از بندر امیرآباد خارج شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام محمدصادق اکبری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هرگونه تعلل در عدم تعیین تکلیف نهاده های دامی دپو شده در انبارهای بندر امیرآباد؛ با اقدام قانونی دستگاه قضایی همراه می شود.

وی افزود: مقدار زیادی از این نهاده های دامی از قبیل جو و ذرت در انبار های بنادر مازندران دپو و بخش بسیار زیادی از آن فاسد شده بود، درحالی که دامداران و فعالان حوزه دام برای  تهیه و تامین غذای مورد نیاز دام دچار مشکلات فراوانی هستند.

رییس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه ورود دستگاه قضا از باب حفظ حقوق عامه و جلوگیری از تضییع بیت المال بوده است، گفت: با پیگیری های مستمر موضوع نهاده ها امروز تعیین تکلیف شد و مابقی محموله های طی روزهای آینده فرایند ترخیص را طی و از بندر خارج تا ضمن پیشگیری از آسیب نگهداری بیش از حد در انبارها برای مصارف دیگری مورد بهره برداری قرار گیرد یا معدوم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، رییس کل دادگستری استان در بازدید یک ماه گذشته خود از بندر امیرآباد اظهار داشت: دادستانی مرکز استان و بهشهر با هر گونه تعلل در ترخیص کالا های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج 120 تن نهاده های دامی دپوشده از بندر امیرآباد

خروج 120 تن نهاده های دامی دپوشده از بندر امیرآباد