مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-13ورزشي

فرماندار راسک خواستار توسعه ورزش این شهرستان شد


تخصیص امکانات و تجهیزات، ایجاد اماکن ورزشی، تکمیل طرح های نیمه تمام و ساخت زمین چمن مصنوعی در روستاهای مختلف و مراکز شهری این شهرستان موجب سلامت و نشاط قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار راسک گفت: تخصیص امکانات و تجهیزات، ایجاد اماکن ورزشی، تکمیل طرح های نیمه تمام و ساخت زمین چمن مصنوعی در روستاهای مختلف و مراکز شهری این شهرستان موجب سلامت و نشاط قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- سلیم کدخدا در جلسه شورای راهبردی و ورزش همگانی شهرستان راسک اظهار داشت: برای ارتقای جایگاه شهرستان راسک در استان سیستان و بلوچستان در جدول رده بندی ورزش قهرمانی به ویژه در رشته پرطرفدار فوتبال، اداره ورزش و جوانان پیگیری تخصیص و جذب اعتبارات مربوط به پروژه های نیمه تمام ورزشی از جمله زمین فوتبال شهر راسک و راه اندازی زمین فوتبال شهر پیشین و همچنین آغاز احداث زمین شهر پارود را در اولویت دستور کارهای مربوطه قرار دهد.

وی افزود: ورزش یکی از تاثیر گذارترین نسخه ها و روش های شفا بخش و بهبود دهنده وضعیت و کیفیت زندگی انسان در زندگی امروزی است، ورزش حتی در تامین سلامت و دوام مطلوبیت بعد جسمانی و فیزیولوژیکی ماموثرترین مولفه اثبات شده علمی و تجربی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار راسک خواستار توسعه ورزش این شهرستان شد

فرماندار راسک خواستار توسعه ورزش این شهرستان شد