مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 08:502021-12-13حوادث

عامل آتش سوزی مراتع اقلید به 42 ماه حبس محکوم شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس اعلام کرد که با رای دستگاه قضایی، عامل آتش سوزی مراتع منطقه سده شهرستان اقلید به 42 ماه حبس محکوم شد.

- عبدالحسن صمدنژاد دوشنبه 22 آذر در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد: فارس بر اساس رای صادره از دادگاه کیفری شهرستان اقلید متخلف آتش سوزی مراتع ملی منطقه سده این شهرستان به تحمل 42 ماه حبس تعزیری محکوم شد.

او اظهار کرد: در پی وقوع حریق در کوههای منطقه سده بلافاصله پیگیریهای لازم برای شناسایی علت این آتش سوزی آغاز و در نهایت پس از تحقیقات انجام شده باهمکاری عوامل قضایی متخلف شناسایی و دستگیر شد.

صمدنژاد با بیان اینکه دستگاه قضایی در رسیدگی به پرونده های تخریب و تصرف اراضی ملی بسیار جدی است از حمایت و اهتمام ویژه این مجموعه در برخورد با متخلفان و متجاوزان عرصه های منابع طبیعی قدردانی کرد و افزود: بر اساس این حکم مراجع حقوقی دادگاه کیفری 2 شهرستان اقلید با تایید صحت آتش سوزی عمدی متخلف را به42 ماه حبس تعزیری و پرداخت خسارت به منابع طبیعی محکوم کردند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس خاطرنشان کرد: حکم صادره به استناد ماده 47 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگلها، مراتع وآبخیزداری کشور و ماده 675 قانون مجازات اسلامی صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل آتش سوزی مراتع اقلید به 42 ماه حبس محکوم شد

عامل آتش سوزی مراتع اقلید به 42 ماه حبس محکوم شد