مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-13ورزشي

فیلمی از داخل کپسول نیو شپرد در مرز فضا


در تصاویری از که درون کابین خدمه کپسول نیو شپرد شرکت بلو اوریجین منتشر شده است، 6 گردشگر فضایی جدید در حالت معلق و شناور دیده می شوند.

- در تصاویری از که درون کابین خدمه کپسول "نیو شپرد" شرکت "بلو اوریجین" منتشر شده است، 6 گردشگر فضایی جدید در حالت معلق و شناور دیده می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، یک ویدیوی جدید از کابین کپسول فضایی نیو شپرد ، حدود یک دقیقه از سه دقیقه تجربه حالت بی وزنی را توسط شش گردشگر فضایی جدید نشان می دهد که شامل ابراز احساسات و تعجب و شور و شعف آنها از تجربه بی وزنی و برگزاری یک جلسه مینی فوتبال آمریکایی به افتخار مایکل استراهان بازیکن بازنشسته این رشته و مجری مشهور برنامه تلویزیونی صبح بخیر آمریکا است.

این شش گردشگر فضایی با توپ های کوچک فوتبال آمریکایی، تشویق ها و لبخندهای زیاد، احساسات خود را در این سفر فضایی نشان می دهند.

شرکت بلو اوریجین روز شنبه 11 دسامبر این شش گردشگر فضایی از جمله مایکل استراهان ستاره سابق فوتبال آمریکایی و مجری برنامه صبح بخیر آمریکا و لورا شپرد دختر آلن شپرد نخستین فضانورد ناسا را با موشک نیو شپرد از سایت پرتاب واقع در غرب تگزاس به فضا فرستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلمی از داخل کپسول نیو شپرد در مرز فضا

فیلمی از داخل کپسول نیو شپرد در مرز فضا