مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 09:102021-12-13اجتماعي

عربستان ترزیق ژل به لب شتر را ممنوع کرد


شتر خود «الهه بوتاکس» است، اما برخی از پرورش دهندگان شتر برای تصاحب جایزه میلیون دلاری، دست به تزریق بوتاکس و ژل بر لب این حیوان می زنند.

- عربستان یک مکان دائمی برای میزبانی رویدادهای مهم مرتبط با شتر مانند مسابقه در فلات صحرای صخره ای در شمال شرقی ریاض ایجاد کرده است.

این مکان شامل غرفه های غذا، فروشگاه های سوغات، باغ وحش حیوانات اهلی با بلندترین و کوتاه ترین زیبایی های جهان و موزه ای با مجسمه های شنی شتر در اندازه واقعی است.

در این مکان همچنین چادرهایی برای نمونه برداری از شیر شتر و دیدن منسوجات ساخته شده از موی شتر و یک افلاک نما وجود دارد که نشان می دهد چگونه اعراب با هدایت ستارگان بر شتر در سراسر صحرا سوار می شدند.

کاربران و فعالان عرب زبان ضمن ابراز تاسف از عمل شتران و جراحی زیبایی، عنوان می کنند شتر خود الهه بوتاکس است، اما برخی از پرورش دهندگان شتر برای تصاحب جایزه میلیون دلاری، دست به تزریق بوتاکس و ژل بر لب این حیوان می زنند.

برخی دیگر از کاربران با انتقاد از مالکان شترها که با تزریق بوتاکس سعی در فریب دادن داوران مسابقه را دارند، عنوان می کنند که انسان ها نه تنها به خود و سایر انسان ها صدمه می زنند، بلکه جان حیوانات را نیز به خطر می اندازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان ترزیق ژل به لب شتر را ممنوع کرد

عربستان ترزیق ژل به لب شتر را ممنوع کرد