مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 09:152021-12-13دانش

وام های تحصیلی افزایش یافت


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره وام های دانشجویی و بهبود امکانات خوابگاهی در دوران بعد از کرونا خبرهای خوبی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود گنجی درباره افزایش امکانات خوابگاهی در دوران پسا کرونا گفت: با توجه به اینکه در دوران کرونا قرار داریم، سعی می کنیم تا تمامی خوابگاه های سراسر کشور ارتقا یابند.

درصدد رفع مشکلات خوابگاه های دانشجویی هستیم و قصد داریم تا رستوران ها و غذاخوری های دانشگاه ها را با بهترین خدمات به دانشجویان ارائه دهیم.

گنجی بیان کرد: وام هایی که دانشجویان به آن ها نیاز دارند از سوی صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم پرداخت خواهد شد و در این زمینه هماهنگی هایی انجام شده تا دانشجویان با مشکل مواجه نشوند.

رییس صندوق رفاه دانشجویان گفت: وام تحصیلی متاهلین را 95 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داده ایم، یعنی مقدار 2 میلیون تومان را به 3 میلیون و 900 هزار تومان ارتقا داده ایم.

گنجی ادامه داد: 30 درصد وام شهریه دانشجویان افزایش یافته است و ضمانت مالی برای ارائه وام ودیعه مسکن به دانشجویان خوابگاهی که قصد دریافت خوابگاه بیرون از خوابگاه های متری به صورت تک نفره یا گروهی دارند را انجام خواهیم داد تا در این زمینه با مشکلی مواجه نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام های تحصیلی افزایش یافت

وام های تحصیلی افزایش یافت