مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 09:202021-12-13ورزشي

قهرمان دومین لیگ تندرستی ورزش همگانی ایران مشخص شد


دومین دوره لیگ تندرستی ورزش همگانی ایران با قهرمانی استان کرمانشاه به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبود که نخستین دوره آن سال گذشته برگزار شد و دومین دوره آن با قهرمانی استان کرمانشاه به پایان رسید محمد مرادی رییس سازمان آمادگی جسمانی و روشهای تمرینی فدراسیون ورزشهای همگانی در مورد برگزاری این دوره از لیگ تندرستی گفت: این لیگ به مدت دو ماه و با استقبال چشمگیر هیاتهای ورزشی سراسر کشور برگزار شد و در نهایت این استان کرمانشاه بود که با سازماندهی دقیق مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

وی ادامه داد: استان گلستان با برنامه ریزی بسیار مناسب و عملکرد فوق العاده ستاد لیگ در این استان مقام نایب قهرمانی لیگ را به خود اختصاص داد و استان سمنان نیز رتبه سوم را کسب کرد.

مرادی مشارکت بیش از 400 هیات ورزشی در سراسر کشور در این رویداد را نقطه عطفی برای ورزش همگانی کشور برشمرد و افزود: لیگ تندرستی گفتمان جدیدی را در ورزش همگانی کشور ایجاد مرد که یکی از مهمترین دستاوردهای این لیگ به شمار می رود.

مرادی که خود مبتکر و طراح لیگ تندرستی ایران است در ادامه خاطرنشان کرد: این رویداد نوین ورزشی در بخش های مختلف برگزار شد که در بخش شهرستانهای برتر ایران، شهرستان ماهنشان از استان زنجان و شهرستانهای روانسر و هرسین از استان کرمانشاه به ترتیب اول تا سوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمان دومین لیگ تندرستی ورزش همگانی ایران مشخص شد

قهرمان دومین لیگ تندرستی ورزش همگانی ایران مشخص شد