مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 09:202021-12-13سياسي

انتقاد از تغییر در لایحه درآمدی شهرداری بوشهر و بی اطلاعی شورا


رییس شورای شهر بوشهر از اعمال تغییر در هزینه تامین پارکینگ در لایحه درآمدی شهرداری با کارشناسی جدید که بدون اطلاع شورا بوده و باعث مشکلات زیادی برای شهروندان شده انتقاد و خواستار عدم اعمال آن تا تصمیم شورا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فاری از بوشهر، جعفر پورکبگانی رییس شورای شهر بوشهر صبح امروز در نطق پیش از دستور خود در چهلمین جلسه علنی شورا اظهار داشت: شهروندان زیادی در دو روز اخیر مراجعاتی به ما داشته اند و از تغییر در عوارض تامین پارکینگ خود معترض بودند که به یکباره چندین برابر شده و ما در شورا اطلاعی از این امر نداشتیم.

  وی افزود: در حالی هدف ما اعمال جایزه خوش حسابی کمک به رونق ساخت و ساز بود و طبق قانون تعرفه درآمدی یک ساله است و کاهش و افزایشی در طول سال نمی تواند داشته باشد.

رییس شورای شهر بوشهر بیان داشت: این افزایش بدون مجوز شورا ایراد دارد از این رو تا بررسی این مورد در شورا، شهرداری از اعمال آن و دریافت هزینه بیشتر از شهروندان خوداری کند.

  پورکبگانی گفت: در فصل تدوین بودجه سال 1401 شهرداری هستیم و درخواست دارم کمیسیون های شورا حضور فعالی داشته و هر کمیسیون چند طرح تاثیر گذار جهت اعمال در بودجه سال آینده داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از تغییر در لایحه درآمدی شهرداری بوشهر و بی اطلاعی شورا

انتقاد از تغییر در لایحه درآمدی شهرداری بوشهر و بی اطلاعی شورا