مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-13سياسي

تعرفه گذاری خدمات و تبدیل وضعیت پرستاران سمنان؛ در دستور کار


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: تعرفه گذاری خدمات پرستاری و تبدیل وضعیت پرستاران این استان پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان ظهر امروز در آیین تجلیل از پرستاران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان اظهار کرد: ما علاوه بر اینکه به عنوان مسؤولان وظیفه داریم به صورت لسانی از زحمات و تلاش های پرستاران قدردانی کنیم، تلاش برای رفع دغدغه و مشکلات جامعه پرستاری نیز از دیگر وظایف ما است.

وی افزود: دستور ریاست جمهوری در خصوص موضوع اجرایی شدن آیین نامه اصلاح تعرفه خدمات پرستاری و تبدیل وضعیت پرستاران که منتظر این مهم هستند، صادر شده که امری بسیار ارزشمند است و در استان سمنان نیز به منظور اجرایی شدن در دستور کار قرار دارد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان تأکید کرد: ما در استان سمنان نیز تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا مسائل و دغدغه های جامعه پرستاری را دنبال کرده تا این موارد کمتر و برطرف شود.

ریواده با بیان اینکه تقدیر از پرستاران در دورترین مراکز بهداشتی استان سمنان انجام شود، گفت: ضرورت دارد تا مقام پرستاری به واسطه نقش بسیار ارزشمندی که در مدیریت بسیار شایسته بیماری کرونا داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه گذاری خدمات و تبدیل وضعیت پرستاران سمنان؛ در دستور کار

تعرفه گذاری خدمات و تبدیل وضعیت پرستاران سمنان؛ در دستور کار