مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 09:352021-12-13اقتصادي

مشاور سازمان ملل: توسعه گردشگری یزد بانک اطلاعاتی از نظرسنجی گردشگران می خواهد


مشاور سازمان ملل و اتحادیه اروپا در امور گردشگری مهمترین مانع توسعه گردشگری شهر یزد را نبود زیرساخت های اطلاعاتی و داده های مربوط به نظرسنجی از گردشگران در خصوص الگوهای رضایتمندی گردشگران دانست و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، پروفسور رضا سلطانی صبح امروز در نشستی با گروه جغرافیای دانشگاه یزد، مهمترین چالش های توسعه گردشگری شهر یزد به عنوان یکی از اضلاع مثلث گردشگری ایران تحلیل و اظهار کرد: مهمترین مانع توسعه گردشگری شهر یزد نبود زیرساخت های اطلاعاتی و داده های مربوط به نظرسنجی از گردشگران در خصوص الگوهای رضایتمندی است.

وی افزود: پایین بودن میزان وفاداری گردشگران خارجی به ایران جزو مسائلی است توجه به آن می تواند در توسعه گردشگری ایام پسا خوبی از ایران در ذهن جهانیان می شود.

  وی با بیان این که ایران در حوزه گردشگری باید با جدیت بیشتری بر واژه ای به نام بازاریابی کار کند گفت: صلح از طریق گردشگری بخشی از اقتصاد است و هر گردشگر سفیر صلح است و درک این موضوع باعث کاهش تنش ها می شود.

مشاور سازمان ملل، اتحادیه اروپا در امور گردشگری و سازمان جهانی گردشگری و متخصص بازاریابی از دانشگاه بروکسل بلژیک با اشاره به فعالیت های موسسه بین المللی صلح ازطریق گردشگری خاطرنشان کرد: باید سعی کنیم گردشگری را از سیاست جدا کنیم؛ مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور سازمان ملل: توسعه گردشگری یزد بانک اطلاعاتی از نظرسنجی گردشگران می خواهد

مشاور سازمان ملل: توسعه گردشگری یزد بانک اطلاعاتی از نظرسنجی گردشگران می خواهد