مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 09:402021-12-13دانش

ماموریت محور کردن دانشگاه و هم راستا کردن پژوهش ها هدف دانشگاه در سال جدید


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با بیان این که در سال آینده باید با همکاری اعضای هیئت علمی و گروه های تحقیقاتی دانشگاه خواجه نصیر تمرکز بیشتری بر برنامه جامع پژوهش و فناوری داشته باشیم، - گفت: ما باید با سیاست کلان وزارت علوم و نقشه جامع علمی کشور در رابطه با ماموریت محور کردن دانشگاه ها، هماهنگ شویم تا اساتید ما به جای فعالیت های گسسته بتوانند به صورت متمرکز بر روی یک حوزه خاص در کشور فعالیت کنند و موضوعات تحقیقاتی دانشجویان خود را روی همان حوزه، تعریف کنند.

دکتر محمد طالعی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اقدامات انجام شده در هفته پژوهش وفناوری، گفت: امسال نیز مانند سال های گذشته، مراسم تقدیر از برگزیدگان پژوهش و فناوری دانشگاه برگزار می شود و در حوزه های مختلف از اعضای هیئت علمی و دانشجویان تقدیر به عمل می آید.

وی حوزه های گرنت ، انتشار کتب بین الملل ، فناوری ، ارتباط با صنعت و اعضای هیئت علمی جوان را به عنوان حوزه های انتخابی اعضای هیئت علمی نام برد و گفت: برگزیدگان بخش اعضای هیئت علمی جوان، از بین اعضای هیئت علمی انتخاب می شوند که کم تر از پنج سال با دانشگاه همکاری داشته اند.

طالعی همچنین درباره نحوه انتخاب دانشجویان برگزیده هفته پژوهش، گفت: در حوزه دانشجویی نیز دانشجویان دکترا، کارشناسی ارشد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت محور کردن دانشگاه و هم راستا کردن پژوهش ها هدف دانشگاه در سال جدید

ماموریت محور کردن دانشگاه و هم راستا کردن پژوهش ها هدف دانشگاه در سال جدید