مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 09:502021-12-13سياسي

برگزاری کارگاه آموزشی رسانه و مدیریت بحران در گلستان


مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی رسانه و مدیریت بحران در گلستان گفت: یکی از مسائل با اهمیت در حوادث طبیعی انعکاس اخبار صحیح از مجاری قانونی به مردم از شدت حادثه و میزان خسارات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، رسول حسام امروز در گفت وگو با خبرنگاران استان با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی رسانه و مدیریت بحران در گلستان اظهار کرد: انعکاس اخبار به مخاطبان و تاثیر آن از بعد روحی و روانی بسیار حائز اهمیت بوده و این مهم باعث شده تا خبرنگاران و اصحاب رسانه از توجه ویژه ای در تاثیر گذاری بر جامعه برخوردار هستند، لذا باید این حرفه را جزء فنونی که نیاز به آموزش های تخصصی و ویژه دارند.

وی تصریح کرد: کارگاه آموزشی رسانه و مدیریت بحران با دعوت از مدرس سطح ملی برای خبرنگاران، عکاسان و روابط عمومی های فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی عملیاتی استان طی روزهای 23 و 24 آذر ماه جاری برگزار خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان افزود: یکی از مسائل با اهمیت در حوادث طبیعی، ارائه اطلاعات صحیح از شدت حادثه و میزان خسارات به مردم است که تاثیر بسزایی از بعد روحی و روانی در جامعه دارد و لازم است انعکاس اخبار از مجاری صحیح و قانونی آن صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه آموزشی رسانه و مدیریت بحران در گلستان

برگزاری کارگاه آموزشی رسانه و مدیریت بحران در گلستان