مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 09:502021-12-13سياسي

لزوم تبیین حماسه 9دی برای جلوگیری از تحریف


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: حماسه نهم دی نیاز به تحلیل دارد و اگر ما وارد میدان نشویم توسط دشمن تحریف خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، موسی انصاری صبح امروز در جلسه بزرگداشت حماسه نهم دی و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: مناسبت هایی از جمله نهم دی نیاز به تحلیل دارند که اگر ما وارد میدان نشویم توسط دشمن تحریف می شوند و آن را به گونه ای دیگر به خورد مردم می دهند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: خواص باید وظایف خود را بدانند و به موقع وارد صحنه شوند که اگر خواص جامعه سکوت کردند و مردم هشیار نباشند فجایع سنگینی رخ خواهد داد، قبلا شاهد این سکوت ها و تحریف اسلام بعد از رحلت پیامبر(ص) بوده ایم.

وی ادامه داد: علاوه بر همه برنامه های اجرایی از جمله همایش و مسابقه و .

باید روشنگری و تحلیل در خصوص این موضوع داشته باشیم نه اینکه همه برنامه ها تنها در روز نهم دی خلاصه شود پس باید قبل از رسیدن این مناسبت لایه های این حماسه را بر همگان آشکار کنیم.

انصاری بیان کرد: برنامه نهم دی ماه یک برنامه کشوری است که با توجه به سردی هوا امکان حضور در محیط سرباز وجود ندارد لذا در شهرکرد مصلی را  در نظر گرفته ایم تا با همکاری دستگاه ها یک برنامه مفید و درخور را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبیین حماسه 9دی برای جلوگیری از تحریف

لزوم تبیین حماسه 9دی برای جلوگیری از تحریف