مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-13سياسي

مهمترین گزینه های ائتلاف عزم برای ریاست پارلمان عراق


ائتلاف سیاسی سنی «عزم» به ریاست «خمیس الخنجر»، مهمترین گزینه های خود برای تصدی پست ریاست پارلمان جدید عراق را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که برخی شخصیت های سیاسی و تحلیلگران تاکید می کنند که دیگر محمد الحلبوسی رییس پارلمان سابق عراق و رییس ائتلاف سنی تقدم شانسی برای ریاست مجدد بر پارلمان ندارد، ائتلاف سنی عزم به ریاست خمیس الخنجر از گزینه های خود برای تصدی پست ریاست پارلمان خبر می دهد.

ائتلاف عزم طبق نتایج اعلامی انتخابات اخیر 14 کرسی و ائتلاف تقدم 37 کسب کرده است اما ائتلاف عزم چندی پیش اعلام کرد که با جذب شمار جدیدی از نمایندگان پیروز در انتخابات، اکنون اعضای آن به 34 نفر می رسد.

عبدالوهاب البیلاوی از اعضای ائتلاف عزم، امروز (دوشنبه، 13 دسامبر)، با اشاره به این که  توافق و اجماع، بهترین گزینه برای تشکیل دولت آینده است، مهمترین نامزدهای این ائتلاف، برای ریاست پارلمان آینده را مشخص کرد.

وی در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه تصریح کرد: خالد العبیدی ، ثابت العباسی و محمود المشهدانی مهمترین نامزدهای ائتلاف عزم برای تصدی پست ریاست دوره پارلمانی جدید عراق هستند و انتظار می رود که طی روزهای آتی، اعضای این ائتلاف بر روی یکی از این گزینه ها توافق کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین گزینه های ائتلاف عزم برای ریاست پارلمان عراق

مهمترین گزینه های ائتلاف عزم برای ریاست پارلمان عراق